1 Temmuz 2014 Salı

Orta Dünya Geniş Çaplı Soy Ağacı Çalışmam

 Blogumun asıl olayı Bilim Kurgu üzerine olması fakat deli bir Tolkien hayranı olduğumdan onunla alakakalı bir paylaşım yapmadan duramıyor işte insan.Daha önce bir kaç yerde de paylaştığım, uzun süredir üstünde çalıştığım bir, giderek geliştirip, son halini verdiğim bi soy ağacı çalışmamı sizlere paylaşmak istyorum.

*Silmarion'da geçmemesine rağmen "History of Middle-Earth" serisinde geçen karakterleri de ekledim.
*Gil-Galad, Silmarilion'daki gibi Fingon'un oğlu olarak aldım.("History of Middle-Earth" serisinin bazu bölümlerinde Orodreth'in oğlu olarak geçer.)
*Orodreth, "History of Middle-Earth" serisinin çoğunda Finarfin'in oğlu değil de, torunu olarak geçtiği için onu da torunu olarak aldım.
*Noktalı çizgiler arada birden çok kişi olduğunu gösterir.Bu noktalı yerlerdeki karakterlerin isimleri bilinmiyor maalesef. 

*Elendur oğlu Earendur'un 2 kardeşi ve o ikisinin soyundan gelenler, kitaplarda hiç geçmiyor.Öyle bir soy devamı var ama isimler yok yani.İsimleri oyundan aldım.Cardolan ve Rhandur krallarını yazmak istedim, çünkü Earendur tek çocuk gibi kalıcaktı o zaman.




Resim çok büyük bir boyuta sahip olduğundan, bloga yüklerken çözünürlük düştü, ama bu linkten tam çözünürlüğü ile ulaşabilirsiniz ---> http://s7.directupload.net/images/140701/wnaqss7u.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder